Sunday, November 21, 2010

i love kids so much :)

letih gila rini.. tahap cipan kot.. rini ada knduri arwah kt umah aku..
 so sgt penat bt keja td smpai sakit 1 bdn.. skali urat kentut aku pn sakit tau hahaha.. joking !
tp yg best bila ada knduri 2 is aku leh duduk sembang2 dgn org tua2.. aku ni kdg2 cm org tua2 pn da gak sbb ska sgt sembang ngn org tua2 hehe.. bkn pa nk dgr pengalaman mereka2 msa zmn jajahan dlu2 la ktakn hehe.. dlu mkn ubi kayu ja tp lani mknan mewah.. MCD la KFC la.. mcm2 kn.. haishhh... suma tu pembawa penyakit kn3 ? hehe tp aku bedal ja haha..
aku bz smpai lupa nk snap pic lauk2 yg dimsk la kawan.. sedap woo lauk rini smpai 2 kali aku tmbh haha.. ada ayam msk ros(sedap gila !), gulai pisang(x minat sgt), kari kepala ikan, smbal belacan n ulam-ulaman yg aku x sentuh lsgng haha..

tp kn if time knduri msti ada makcik2 or kakak2 bwk anak mereka yg cute2 2... aku ni dh la ska budak2.. bila ada baby2 or budak2 comel tgn aku ni msti gatal nk cubit pp baby 2 n kish baby2 hehe.. so aku sempat snap a few pic ja.. haishh sadis kn.. eeee tomey2 nya baby2 ni.. tp ni ja yg mampu ku upload..












toce2 for reading this entry :)











No comments:

Post a Comment