Monday, February 21, 2011

I'm BACK ! Lma gila x tulis blog !! Gila lma x tulis blog ! muahaha

A'kum kawan2.. sejak2 problem membukuit ni trus aku stop tulis blog.. haish.. semangat hilang la katakn hehe.. Mcm2 aktiviti suda ku trlps mahu kabarin sama teman2.. tp yg latest was aku join satu pertandingan karaoke kt taman ular,perluih(perlis).. syarat dia is kena pegang ular time nyanyi.. punya la NALA(besar) ular tu weh !!! geli gak mula2 tu.. Nsb baik bestfriends aku ada utk bg support ! <3 Star5 so much ! 

Peserta seterusnya Wahida Shohaimi dgn lagunya x mungkin kerna syg.. aku dgn terketaq-ketaq lutut p la pegang ular tu.. pakcik tu angkat ular tu letak ats bdn aku woi !!! sgguh gelimat ! hehe.. msa ular tu dok menjalar kt bdn aku, aku pegang kepala dia kuat2 hahaha.. ular tu duk diam trus kot smpai aku habis nyanyi haahha.. smpai MC tu kata 'ni kalau bg lg 3 minit kt wahida sah ular tu mati kna cekik dgn dia' haha aku gelak smpai sakit perut. sgguh tidak sopan itu MC... aku brjya dpt 2nd place.. alhamdulillah :)

pas settled, kami pn ke bukit ayer mndi mnda mndu hehe.. 












<3 thanks for reading guys :)

2 comments: