Wednesday, March 23, 2011

Rindu sgt dkt dia....

Sumpah aku rndu gila kt dia..
dh lma x peluk2 cium2 dia la.. haishh...
adik naim !!! kakak waida rindu adik so much :(
adik aku ni sgt2 noty n ckp byk..ckp pndai pn ada kdg2.. geram nok ngn mulut dia ni kdg2 hehe
tp yg best sal budak ni.. klau x silap aku msa tu umur dia 3 thn.. naim tgh berak atau lebih polite po'ok haha.. korang tawu x,budak2 umur 3 thn ni ckp pn x bpe lancar sgt kn tp si budak ni leh nyanyi lgu PULANGKAN.. ala lagu misha omar tu.. ala lgu hantu tu... haha aku dgr die nyayi time tu.. gelak x igt dunia aku haha.. tawu la tgh mmbuang kan jgn la nyanyi lagu pulangkn.. nk suh JAMBANtan tu pulangkn ape dik oi ? nyanyi la lagu BUANGKAN hehe.. tu satu sal naim..

yg aku dpt recall sal budak ni lg apa ea.. haaaa... bnde ni dh lma la.. bout 5 6 years ago.. malu la plak nk cita tp x pa la nk sharenye psl kn hehe.. time tu aku tgh tgk tv kt hall.. si budak hitam ni pn ada skali la.. posisi aku duduk agak mcm apek kong-kang kalah judi haha.. atau sng ckp aku duduk terkenkeng skit la..haha.. dgn selamabernyer adikku menyaound system aku...."kakak waida duduk elok2 skit... x malu ka ppuan duduk cmtu ??" perggghhhh mkn dlm weh.. hehe.. dgn cpt2 aku duduk seperti ppuan melayu kedua terakhir.. time tu aku rsa mcm kna sound dgn abah aku la plak hahaha.. tp x pe aku tetap syg adikku wlaupun die pnh sound direct aku haha.. 


muka adikku mse kecik2 sume org igt dia ppuan.. ish2.. kecian adik naim.. org igt adik ppuan la dlu adik hehe.. mawu x nye kecik2 rmbut pnjng dgn muka jmabu lak tu hehe.. time die kecik mmg best.. peluk2 tium2 die.. wangi je.. klau skrng nk peluk2 tium2 die ya ampun pnya la masam haha.. almaklum la minat die trhdp bola begitu mendalaminyerr punn.. smpai dlm rumah pn nk tendang bola.. aku ni dok pokpek2 1 umah die bt dekkkkkkk je.... sgt kurang asam adik ni kn :D

overall, aku tetap syg dia even skrng ni dia dh bsr n x mndgr kata2 kakak tp i know him well.. die sgt sensitif mcm aku.. he will cry if i cry.. and die slalu bt aku nangis.. bile die rindu arwah toksu kitorg,he will mms me arwah's picture..ha ape lg berlinangn air mata berguguran aku bila aku tgk...tp ade 1 bnde yg aku suke bout adikku... mse arwah toksu aku meninggal.. naim ade tnye dkt tokchaq aku.. die ckp.. "tokchaq,toksu mati sbb naim terpijak kaki toksu ka haritu ?? tokchaq aku pn ckp haiiishhh bkn la naim.. toksu meninggal sbb toksu sakit" aku dgr pn tersentuh.. he blame himself kot.. dlm kepala otak aku pk,budak sekecik die leh pk sejauh itu.. padahal die baru 7 thn at that time... 


Itulah AKMAL NAIM SHOHAIMI.. Adik,kakak waida syg adik hitam kakak ni sgt2.. <3 u baby..
ps* khamis ni blk rumah nk suh dia bce lah blog ni hahahaha wink2 :D



Ala bucuk2 kakak omey2 ni.. mse die kicik2..

Manjenyeeeee <3


tecik2 da pndai gayut neh hehe








bola dieee



mcm gugurl x ? hehe



da besorrrrr







tentiu for drop by <3








No comments:

Post a Comment