Tuesday, April 5, 2011

Perlis banjir lg !!!!!

Sibuknya aku smpai x sempat nk update blog sal banjir kt negeriku menimba ilmu pengetahuan, PERLIS. 
anyway, mggu lps hujan non stop.. dh mcm non stop music suda.. tp music dia 1 bunyi je la.. bunyi air hujan turun.. 
leceh weh hari2 hujan.. tmbh2 time nk g klas.. habis bsh especially seluar n kasut... shideh tau.. pas tu msuk klas dgn air-cond lg mmg nk terPEE la cmtu haha..  sejuuukkkkkkkkkkkkkk.... 

rabu pg baru2 ni aku g klas mcm biase.. redah je hujan(tipu2 aku pkai payung) hehe.. tibe2 ade dak klas aku jerit 'korang !!! pengarah kampus ckp students leh blk rumah masing2 sbb arau banjir !!!' sebaik kata2 manis kwn aku smpai ke cuping telinga ku lalu msuk ke dlm ear drumku, aku trus diri n jerit kt gang2 aku !!! haha.. terkezut mak !!! yeah !! peluang aku tuk blk lg !!! HOMESICK3 !!!!  :D
x putus2 aku tnya kwn aku btol ke leh blk ni.. hari ni leh blk trus ke ? giler byk soalan aku time tu.. excited giler ar nk blk time tu... hehe

aku bannga punya pengarah kampus yg baik hati.. alamak aku lupe ar nme pengarah kampus aku ! haha.. Beliau beri arahan which semua pelajar boleh pulang kerumah pada hari ni(rabu) juga due to banjir.. semua kelas dibatalkan smpai hari ahad.. Uitm sediakn bus at 2pm onwards.. pas bis je klas aku n kwn2 trus blk bilik pack brg2.. giler lah bile smpai je mushroom(anjung siswa) bpk ramai students.. mmg mcm semut la aku tgk time tu.. 

tp x pe demi pulang ke hometown aku sggup tggu bus dtg walaupun bpk rmai student time tu.. nak naik bus pn dh berebut2.. tension aku.. nsb kitorg dpt bus awal.. klau x alamatnya mlm la kitorg blk.. dr uitm ke alor star. dr alor star ke butterworth. dr butterworth ke rumahku syurgaku..syukur la kitorg smpai rumah dgn selamat.. x de pape yg x diingini berlaku.. 

alhamdulillah banjir da surut starting from saturday..

























No comments:

Post a Comment