Thursday, April 14, 2011

proses men-NYAH kan lemak tepu...

Assalamualaikum... tok tok tok.. ada org x ? hehe lma x bt cegitu.. time kecik2 dlu rjin la ketuk2 pintu bg salam cmtu kn kn kn hehe.. 

arini tiba2 je gang aku terrrrrajin nk g jogging..hehe.. actually plan dr smlm lg nk g jog.. bkn pe dh nak abis sem da ni baru teringin nk jog haha.. giler 4 bulan dkt uitm skali pn x pnh g jog pn weh.. dasar berat pungkoq ! hahaha

aku rsa aku mmg ptt jog sbb bdnku sudah mula mengembang ke tahap belon.. tp klau setakat jog harini je esk2 x jog x de maknenyerrr punn muahaha.. x pa at least turun 0.00005 kilo haha..aku bangga aku bangga haha..  tp sayang seribu dua ribu tiga ribu kali sayang.. abis je jog kitorg trus pegi damai cafe bli nasi for dinner.. oh man ! how am i going to cut of all my fats klau pas jog je mkn.. bongek x bongek haha.. 

tp kn sumpah semput jogging td.. dh berbulan2 aku tgglkn career jogging ni hehe.. 2 round je pn dh cungap mangap.. dh la penat dh aku pokpek ni.. <3 u guys.. daa :)





Ready nk jogging kot.. 
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
<3 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

senyummmmmm :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


my syg <3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kaki busuk kitorg hahahaha
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Muka penat ??
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tgh sit up.. peace dlu hahaha



3 comments: